Дәрігерді таңдау және телефон арқылы жазу
, 7 (812) 409-93-64 7 (499) 519-32-81 , 7 (812) 409-93-64

Виагра терінің қатерлі ісігін арттырады

Американдық ғалымдардың жаңа зерттеуі Виагра деп аталатын силденафилді пайдалану тері қатерлі ісігінің даму ықтималдығын айтарлықтай арттыратынын көрсетті.

Ғалымдар мұндай құралды қолданатын ерлердің арасында меланоманы дамыту қаупі ешқашан мұндай препараттың көмегіне жүгінген адамдарға қарағанда 84% жоғары екендігін анықтады.

Осындай қорытынды АҚШ пен Қытайдың 25 мыңнан астам тұрғындарының деректерін талдау негізінде жасалды, олардың орташа жасы 65 жасты құрады. Бұл еріктілердің Виаграны қолданатыны туралы мәліметтерді ескерді. Осылайша, бұл заттың потенциалды пайдаланатын еркектерге ерлердің жыныстық қуатын қалпына келтірудің басқа құралдарын қолданатындармен салыстырғанда тері қатерлі ісігі тәуекелі көп.

Бұл препараттың қауіптілігі ол қатерлі жасушаларды агрессивті жасайтын генетикалық механизмге әсер етуі. Сондай қауіпті, бірақ теріге әсер ететін онкологиялық процестердің жиі кездесетін түрлерін диагностикалау ықтималдығы мұндай препаратты қабылдаған адамзаттың күшті жартысы өкілдерінің арасында жоғары емес екендігі атап өтіледі. Бұл базальды және скамоздық қатерлі ісік.

Дегенмен, ғалымдардың пікірінше, мұндай тұжырымдар алдын-ала дайындалғандықтан, қазіргі уақытта бұл таблеткаларды қабылдауды тоқтату үшін сексуалдық проблемалары бар еркектерге кеңес беру ерте. Дегенмен, мұндай адамдар терінің қатерлі ісігін дамыту ықтималдығы үшін зертханалық және аспаптық диагностикадан өтуге шақырылады.

Осы мақаланы бөлісіңіз:

Джозеф Аддисон

Көптеген адамдар жаттығулар мен жаттығуларсыз медицинасыз жұмыс істей алады.

Біздің топ «ВКонтакте»
Біз дәрігерлерді шақырамыз
Біз практиктерді recomed.site сайтына келушілерге кеңес беруді ұсынамыз - көбірек біліңіз .