Дәрігерді таңдау және телефон арқылы жазу
, 7 (812) 409-93-64 7 (499) 519-32-81 , 7 (812) 409-93-64

Ғалымдар: антибиотиктер адамдарда аллергиялық реакциялардың дамуын тудырады

Нидерландтық ғалымдар қызықты қорытындыға келді - антибиотиктерді қолдану, әсіресе ерте балалық шақта, адамдардың аллергиялық реакцияларының дамуының себебі болып табылады.

Осы саладағы зерттеулерді мамандар 50 жыл бойы жүзеге асырды, енді олардың жұмысы туралы ақпараттар жария етілді. Антибиотиктердің зиянсыз есірткі емес екендігі анықталды, бұл бір қарағанда бірден көрінуі мүмкін. Оларды бақылаусыз қолдану ауыр асқынулар тудыруы мүмкін. Бұрын белгілі болғандай, бактерияға қарсы препараттардың тұтынылуы иммундық мәртебені төмендетіп, дисбактериозды тудыруы мүмкін. Қазір ғалымдар антибиотиктерді қолдану және шөп ошағы мен экземаның дамуы арасындағы байланысты анықтады.

Зерттеулер ұзақ уақыт бойы жүргізілді және мамандар қажет болған жағдайда антибиотикалық терапия курсынан өткен мыңдаған адамдардың тарихын зерттеді. Нәтижелері төмендегідей болды: кемінде бір рет антибиотиктер курсынан өткен науқастарда шөп ошағы прогрессиясының қаупі 14-56% -ға артты. Экземаға келер болсақ, науқастардың осы санатындағы оның прогрессиясының қаупі 15-тен 41% -ға дейін болды.

Голландиялық ғалымдар антибактериалды препараттар адамның ішектерінде агрессивті түрде әрекет етіп, иммундық жүйені айтарлықтай бұзады деп санайды. Нақ сондықтан да адам денесі аллергиялық заттардың агрессивті әсеріне төзімді болып қалады. Сондықтан адамдарда түрлі аллергиялық реакциялар болуы мүмкін. Медициналық статистика - алғаш рет аллергия жастағы адамда көрінеді, бірақ бала кезіндегі аллергиялық реакциялардың алынбауы мүмкін емес.

Осы мақаланы бөлісіңіз:

Джозеф Аддисон

Көптеген адамдар жаттығулар мен жаттығуларсыз медицинасыз жұмыс істей алады.

Біздің топ «ВКонтакте»
Біз дәрігерлерді шақырамыз
Біз практиктерді recomed.site сайтына келушілерге кеңес беруді ұсынамыз - көбірек біліңіз .